قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 4325
بازدید کل : 180910
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

یکی از بهترین بازی های هفته تولید شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی Fruit Ninja را در گوشی خود داشته باشید. کت و شلوار خود را بپوشید و از جت سواری لذت ببرید و در این راه باید حواستان به موانع و مواد منفجره مابین راهتان باشد تا بتوانید با جمع کردن سکه های بیشتر امتیاز خود را افزایش دهید.
 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:0 ] [ سید حامد جلالی ]

racing1 بازی گرافیکی و فوق العاده Real Racing 2 v000315 Android Full

اگر از سرعت بالا لذت میبرید، اگر از حادثه های رانندگی هیچ ترسی ندارید و فکر میکنید راننده بسیار با تجربه ای هستید بازی Real Racing 2 (مسابقه واقعی) را امتحان کنید. در این بازی زیبا و با کیفیت بیش از ۳۰ نوع ماشین مسابقه ای مختلف وجود دارد که در ابتدای بازی همگی قفل هستند و باید با رفتن به مراحل بالاتر آنها را باز کنید. بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد چون در صورت انجام یک حرکت اشتباه در سرعت بالای ۲۸۰ کیلومتر در ساعت ممکن است حوادث وحشتناک و مرگباری برای شما رخ دهد. در بازی چند نوع مود مختلف جهت بازی وجود دارد. مود مسابقه ای نیز که باید حتما در همه مسابقات رتبه نخست را به دست آورید.

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:47 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود PES 2012 - Pro Evolution Soccer - بازی موبایل لیگ حرفه ای فوتبال ۲۰۱۲

(90/8/25) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.0.0 برای اندروید

پس از مدت ها انتظار نسخه ۲۰۱۲ بازی معروف و زیبای Pro Evolution Soccer گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای گوشی های موبایل منتشر شد! نسخه ۲۰۱۲ پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است. گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هایی است که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند.

و...

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:58 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود The Best Christmas Game Ever - بازی موبایل کریسمس

The Best Christmas Game Ever یک بازی مهیج با موضوع کریسمس می باشد. همچنین در منوی اولیه بازی، روز شمار کریسمس را نیز میتوانید مشاهده کنید. The Best Christmas Game Ever بازی سبک Running & Collect می باشد. یعنی باید همراه بابانوئل روی برف ها لیز بخورید و هدیه های کرسیمس را از روی زمین جمع آوری کنید و به دست صاحبانشان برسانید. بازی از گرافیک و گیم پلی خوبی برخورداراست.

 

و.....

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:52 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود FIFA 12 - بازی موبایل فیفا ۱۲

(90/9/16) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.2.5 برای اندرویید و نسخه 6.5.38 برای سیمبیان 3

عشق فوتبال. بازی فوتبال. تجربه ای از ورزش مورد علاقه خود داشته باشید به طوری که تا پیش از این هرگز چنین تجربه ای را نداشته اید. مسابقات پر جنب و جوش خود را با گرافیکی فوق العاده، انیمیشنی واقع گرایانه و بهترین سیستم کنترل کننده ای که تا به حال بر روی گوشی خود نداشته اید بازی کنید و باشگاه خود را به بالای جدول لیگ برسانید.

و....

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:51 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود SHADOWGUN - بازی موبایل SHADOWGUN

(90/10/2) تغییرات:

نسخه جدید 1.1.0 برای آی او اس جایگزین شد.

سال ۲۳۵۰ است و اتفاقات عجیبی برای سیارات بوجود آمده، جنگی میان کهکشان ها راه افتاده است، در این میان هر کهکشان مامورانی برای از بین بردن رقبای خود دارند که قویترین آن ها SHADOWGUN نام دارد. SHADOWGUN در نقش جان اسلد (John Slade) بدنام ترین مناطق و کهکشان ها را فتح می کند... هدف شما در این بازی دستگیری دکتر ادگار سیمون (Dr. Edgar Simon) یک نابغه قاتل دیوانه است که برای این کار باید به قلعه او نفوذ کنید و با گارد امنیتی او مبارزه کنید.

و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:36 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود HEAVY GUNNER 3D - بازی موبایل توپچی سنگین

HEAVY GUNNER 3D نام یک بازی سه بعدی با گرافیک قابل قبول می باشد. سلاح های سنگین پیشرفت قابل توجهی کردند. سلاح هایی که قدرت تخریب آنها باور نکردنی است. خوبی این بازی این است که این سلاح ها در اختیار ما هستند. فقط باید مهاجمینی را که از زمین و هوا حمله میکنند را نابود کنیم.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:34 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود SPY mouse - بازی موبایل موش جاسوس

(90/11/15) تغییرات:

نسخه 1.0.5 همراه با مرحله روز ولنتاین برای آی او اس جایگزین شد.

خطر، توطئه و مخفیکاری تنها برای بدست آوردن پنیر برای موش جاسوس است تا با دزدکی حرکت کردن در محیطی ماجراجویانه دشمنان خود یعنی همان گربه ها را پشت سر گذاشته و به پنیر محبوب خود برسد. شما چه مسیری را برای بدست آوردن پنیر به این موش پیشنهاد می کنید تا در این میان به چنگ گربه های نگهبان نیافتد!؟

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:32 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Let's Create! Pottery - بازی موبایل سفال سازی

با نرم افزار جدید و خلاقانه Let's Create Pottery می توانید در گوشی خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشت خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.

Free your creativity! Become a true artist and create "one of a kind" pottery!

More info (open/close)

مشخصات

نام: Let's Create! Pottery
شماره نسخه: 1.13, 1.32
پلاتفرم: , MacOSX, Android ,
ویرایش پلاتفرم: iOS 3.0 or later, Android 2.0.1 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

و...
 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Counter Strike - بازی موبایل کانتر (نسخه غیر رسمی)

بازی کانتر در ایران هم مانند جاهای دیگر دنیا طرفداران فراوانی دارد و اغلب شما با آن آشنا هستید. حالا نظرتان چیست که این بازی را بر روی ابزار اندرویدی تان همه جا همراه داشته و با آن سرگرم شوید؟ به لطف توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت XDA، نسخه پورت شده و غیر رسمی اندروید این بازی عرضه گردیده است. هم اکنون آنها دو نسخه مختلف این بازی را آماده کرده اند. ورژن 5o برای استفاده در ابزارهای مجهز به اندروید 2‪.‬0‪+‬ است و ورژن 6p که بر روی اندروید 2‪.‬3‪+‬ قابل نصب خواهد بود. هر دو اینها کاملا شبیه کانتر استریک 1‪.‬6 هستند.


این بازی از پلتفرم Unity3D استفاده کرده و از پایه دوباره سازی شده و در اصل برای بازی کردن به صورت آنلاین طراحی می شود. ظاهرا قرار است که دارندگان ایکسپریا پلی سونی اریکسون هم نسخه ویژه ای از بازی را دریافت کنند که پیکربندی آن برای استفاده از کنترل های ویژه با گواهی پلی استیشن سازگار شده است.
و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:25 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون و آیپاد



بازی اکشن Terminator Salvation سوم شخص مهیج نابود گر ۴ بر اساس فیلم terminator salvation. باید جلوی نابودی انسانها را در برابر تکنولوژیهایی که به این منظور ایجاد شده اند، بگیرید. دشمنانی علاوه بر آنچه در فیلم می بینید، در بازی به انتظار شما نشسته اند! شما در نقش جان کانر بازی می کنید. بازی در سال ۲۰۱۶ در لس آنجلس جریان دارد. بازی با دریافت یک پیام اضطراری از یکی از چهار گروه نجات یافته که پشت خطوط دشمن گیر افتاده اند، در لس آنجلسی بمباران شده و ویرانه، شروع می شود. رهبر گروه مقاومت حاضر نیست کمک کند اما جان کانر احتیاط را کنار گذاشته و با هلیکوپتر به محله تحت کنترل Skynet در لس آنجلس سفر می کند. بلیر ویلیامز که نقش او رو در فیلم Moon Bloodgood بازی میکند نیز به هماره کانر عازم جنگ با نیروهای skynet می شود.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:14 ] [ سید حامد جلالی ]

هيجان مسابقات رالي بياباني با Race After 1977 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازي مهيج مسابقات رالي بياباني

Race After 1977

كه توسط خودروهاي قديمي آمريكايي به سبك و سياق 1977 ساخته شده است. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده در تعقیب و گریز با ماشین های پلیس انجام ميشود.بازی Race After 1977 بروی آیفون و آی پاد قابل نصب می باشد.

 


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:13 ] [ سید حامد جلالی ]


بازي مهيج

Crazy Penguin Catapult 2

پنگوئن های دیوان نسخه دوم كه شما در اين بازي هيجان انگيز با استفاده از منجنیق ميبايست پنگوئن ها را پرتاب كنيد تا نگوئن ها را از دست خرسهاي قطبي نجات دهيد. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده با بيش از 50 مرحله مختلف ميباشد. بازی Crazy Penguin Catapult 2 بروی آیفون و آی پاد قابل نصب می باشد.




 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:12 ] [ سید حامد جلالی ]
 

مسابقات رانندگي هيجان انگيز iRoadies v1.4 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


مسابقات رانندگي هيجان انگيز 

iRoadies

 شما با نصب اين بازي بسيار مهيج ميتوانيد هيجان مسابقات ماشين راني را در شب و روز و در جاده هاي پر پيچ و خم و خطرناك تجربه كنيد. تصور كنيد در مدرن ترين و پيشرفته ترين ماشينهاي مسابقه اي جهان سوار هستيد و بي باكانه و با سرعت سر سام آورد در حال رانندگي هستيد و بايد موانع و مشكلات را يكي يكي پشت سر بگذاريد. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده در تعقیب و گریز و برخورد با موانع خطر ناك و انفجارات شديد مي باشد كه بروی

آیفون و آی پاد

قابل نصب و اجرا می باشد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:11 ] [ سید حامد جلالی ]

بازي اكشن Resident Evil 4: PLATINUM v1.04.00 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازي بسيار جذاب و مهيج

Resident Evil 4: PLATINUM

v1.04.00 كه براي گوشي هاي آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ ميباشد. كه توسط كمپاني CAPCOM  براي

گوشي هاي آيفون

تهيه شده است. اين بازي معرف از سري بازي هاي مهيج و ترسناك از نوع اكشن كه محبوبت خاصي در بين گيمرها پيدا كرده است. بازی رزیدنت اویل یکی از قدیمی ترین بازیهای فوق العاده زیبا و فکری و البته ترسناک ميباشد. به تازگي نسخه جديد اين بازي به صورت سه بعدي انتشار يافته كه ما براي شما دوستان نسخه تلفن همراه اين بازي جذاب و مهيج را تهيه كرده ايم.



 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.



ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:10 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی جذاب رالی مرگ در آیفون با Death Rally v1.7 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ



“تنها شانس بیرون رفتن تو از این زندان و بخشیده شدنت، برنده شدن در تمامی مسابقات و جدال مرگبار با رانندگان دیگر است که آنها هم برای آزادی خود تلاش می‌کنند، تو یک راننده هستی که خلاف‌های زیادی داشته و دولت و پلیس از دست تو به ستوه آمده‌اند پس دیگر چاره‌ای برای رهایی نداری”. این گفتگوی کوتاه کلانتر یک زندان نامعلوم است که راننده نگون بخت ما به وسیله او دستگیر می‌شود و حالا برای رهایی، چاره‌ای جز شرکت در مسابقات مخوف رانندگی که بر سرجان قیمت تعیین می‌کنند ندارد. شرکت Remedy تولید کننده عناوین مشهوری چون مکس پین و Alan Wake ،به تازگی نسخه مبتنی بر پلاتفرم آیفون بازی رالی مرگ خود را که برای رایانه های شخصی در سال ۱۹۹۶ ارائه کرده بود با کیفیت بسیار عالی ارائه کرده و به جرات می‌توان این بازی را یکی از بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون دانست.
تمرکز اصلی در این بازی ،کشتن رانندگان دیگر و پیروزی در مسابقات است  و شما می‌توانید هر خودرو را با یک سلاح استاندارد و یک سلاح جانبی انتخاب کنید  که همیشه همراه شما خواهند بود.خودروهای موجود در بازی چندین نوع خواهند بود که البته برخی از خودروها بصورت VIP بوده و از داخل بازی قابل خریدن می‌باشند و برخی دیگر به تدریج و با کسب امتیازات بیشتر آزاد می‌شوند. پولی که شما بدست می‌آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به مکان قرارگیری در پایان مسابقه ،تعداد خودروهای نابوده شده توسط شما ،چلو زدن از  رئیس هر مرحله که قریب به ۲۳ کاراکتر هستند و کاراکتر جان گورو معروف هم یکی از آنان است ،نابود کردن خودروی آنان ،ثبت رکورد تازه ،جمع آوری دلار که با هدف قرار دادن جعبه های چوبی به دست می آید و.. اشاره کرد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:9 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی زیبا حرفه ای مبارزه با اسلحه در برابر زامبی ها Zombie Kill Zone 1.1 این بازی دارای گرافیکی خوب و گیم پلی عالی برای سیستم عامل ای او اس است و تجربه ای تازه برای شما خواهد بود داستان بازی درمورد مردی است که در منطقه ای از زامبی گیر کرده است
ویژگی های زامبی کشتن منطقه :
-- نبرد بی پایان
-- 12 نوع از زامبی
-- 5 سطح از مشکل از کلاس
-- به سادگی روی صفحه نمایش سلاح های خود را برای راه اندازی بهره برداری
-- پشتیبانی از آی فون ، آی پاد لمسی و موبایل
-- چالش دوستان و فلش دیگر در رهبری مرکز بازی

http://dl.yekmobile.com/1/2/zkz.jpg

 

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:4 ] [ سید حامد جلالی ]

- اغلب اوقات شما با وضعی مواجه میشوید و باید دست به قرعه کشی بزنید سازندگان این بازی برای دارندگان ای او اس این کار را راحت و اسان کرده اند وشما اتنخاب کردن از بین 2 تا 8 بازیکن که نام انها با نشان های چوب کبریت به نمایش گذاشته میشود و هرکس با تو جه به مشخصه خود چوب کبریت ها را برون میکشد در صورت سوحتن ان فرد باخته و از میدان خارج میشود.

http://dl.yekmobile.com/1/2/kebrit%20ipa.jpg
 
 
و....

ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:0 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود فصلی جدید از پرندگان عصبانی بنام Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0 - در اغاز سال نو سال اژدها پرندگان عصبانی مشغول به شادی کردن و واتش بازی هستن که خوک ها به انبار تخم مرغ های انها حمله میکنند و تخم مرغهای انها را میدزدند و پرندگان عصبانی در این فصل از عقاب ها کمک میگیرند عقاب بزرگ تبدیل به یک اژدها وحشتناک توانا میشوند برای کمک به شما ! پس دانلود کنید و از این باز زیبا لذت ببرید.


دانلود بازی پرندگان عصبانی Angry Birds Seasons: Year of the Dragon v2.2.0 فصل جدید سال اژدها برای گوشی های آندروید,ایفون,ایپاد + ایپد

 

و....


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:56 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود یکی دیگه از نواوری هاو بازی های سرگرم کننده برای ای او اس بنام کامیون جالب HappyTruck v1.01 - بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم دارای سبکی جدید گرافیکی خوب و گیم پلی عالی است شما در این باز باید کامیون پر از بار را از مسیری پر از مانع و مین و ناهمواری ها بار را سالم رد کنید.

دانلود HappyTruck v1.01 بازی زیبا و سرگرم کننده کامیون جالب برای گوشی های ایفون,ایپاد + ایپد
 
 

و...


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:44 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی Cut the Rope که در آن یک غورباغه ناز سبز رنگ و یک سوسمار و آب نبات سه جز اصلی این بازی هیجان انگیز و اعتیادآور می باشند.شما باید در این بازی موجود سبز رنگ با بوسیله آب نبات سرگرم کنید تا طناب ها را بوسیله این آب نبات ها از او جدا کنید.بازی قطع طناب یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آوری است که از کیفیت بالای گرافیکی بالا برخوردار بوده و موسیقی و صدای مکمل بسیار ویژه و همخوانی دارد که بازی را بسیار هیجانی تر میکند.این بازی در سایت یک موبایل به همراه تصاویری از محیط بازی برای گوشی های Android و Iphone با لینک مستقیم آماده دانلود می باشد.
بازی محبوب طناب را ببر Cut the Rope برای آندروید و آیفون

 

  
 
 
 
و....

ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 6 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:47 ] [ سید حامد جلالی ]
تجربه ای جدید در سری بازی های رانندگی در آیفون با نام بازی رانندگی حرفه ای درایور یا همان Driver™ با حجم 420 مگابایت با دو لینک مستقیم از سایت یک موبایل . کام برای شما عزیزان
در  بازی درایور شما در نقش جان تنر، به عنوان یک پلیس مخفی که خود را یک راننده مجرم جا زده تا بتواند از یک جنایت ملی جلوگیری کند بازی می کنید و در این پروژه باید به شهرهایی همچون سان فرانسیسکو، نیویورک و میامی سفر کند و در محیطی چشمگیر رانندگی خود را امتحان و با گذراندن امتحان رانندگی و دریافت گواهی نامه به تعقیب و گریز مجرمان و یا فرار از دست ماشین های پلیس و انجام عملیات مخفیانه بپردازید.
دانلود بازی درایور برای ایفون Driver™ 1.1.1 iphone

 

و....  
   
   

ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 6 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:44 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی زیبا و جذاب hawx برای گوشی های سیمبین^3. این بازی با مراحل فکری و جالب خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. از جمله ویژگیهای بازی می توان به انواع اسلحه های موجود در مراحل اشاره کرد. این بازی ساین عمومی شده است و قابل نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های سیمبین^3 می باشد.

تغییرات 4/9/90:
- نسخه آیفون و آیپد اضافه شد.
- نسخه ساین شده سیمبین اضافه شد.
- نسخه آندروید به همراه فایل دیتا اضافه شد.

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:20 ] [ سید حامد جلالی ]
نسخه 6 از سری بازی های آسفالت که Adrenaline نام دارد. این بازی فوق العاده با کیفیت و گرافیک خوب خود توانسته گوی سبقت را از بازی های اتومبیل رانی دیگر بگیرد.
ویژگی های بازی:
- بازی در شهرهایی همچون: توکیو، لس آنجلس، باهاما و ...
- 42 مدل اتومبیل از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان اتومبیل جهان همچون: فراری، لامبورگینی، استون مارتین و ...
- قابلیت بازی به صورت چند نفره (شبکه) - بیش از 6 بازیکن
- 12 ترک از لس آنجلس و توکیو و .. با گرافیک HD
- دارای 11 لیگ مختلف و 55 رویداد
- و ...
از مهمترین ویژگی این بازی می توان به تعداد شگفت انگیز گزینه های تنظیمات برای شخصی سازی اتومبیل اشاره کرد.

تغییرات: 18/08/90
نسخه جاوا در سایز های مختلف اضافه شد.
نسخه 1.3.3 برای آیفون اضافه شد.

 

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:19 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی فوق العاده زیبا و جذاب میوه نینجا! این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های گوشی های هوشمند است. هم اکنون می توانید این بازی را برای گوشی های تحت سیمستم عامل های iOS، Android، Symbian^3 را از آریا موبایل دانلود کنید.


 

سیستم عامل: iOS، Android، Symbian^3
قابل نصب بر روی:

NOKIA: N8 C6 C7 E7
iOS: iPhone iPod Touch iPad
All Android Resolutions:
HTC T-Mobile G1 | HTC T-Mobile G2 | HKC Pearl | Lenovo Ophone | Sony Ericsson XPERIA X3 | Huawei U8230 | Philips V900 | Motorola Sholes | Samsung Galaxy I7500 | Samsung InstinctQ M900 | Lenovo LePhone | Motorola FlipOut | Sony Ericsson XPERIA X8 | Sony Ericsson XPERIA X10 | HTC Wildfire(G8) | Samsung Galaxy S (GT-I9000) | HTC Desire HD | Motorola Milestone | Motorola Milestone 2 | Droid X | Samsung Galaxy S II I9100
 

 دانلود Fruit Ninja v1.6 - iOS

  

حجم فایل : 15.22 مگابایت


  دانلود Fruit Ninja v1.6 - Symbian^3

  

حجم فایل : 13.46 مگابایت


  دانلود Fruit Ninja v1.6 - Android

  

حجم فایل : 18 مگابایت


  

پسورد فایل ها :

www.ariamobile.net
[ جمعه 5 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:17 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Angry Birds - بازی موبایل پرندگان عصبانی
Linux

(90/9/27) تغییرات:

اضافه شدن ورژن جدید ۲.۰.۰ و مرحله جشن تولد به همراه ۱۵ سطح هیجان انگیز در حال حاضر تنها برای سیستم عامل iOS و اندرویید

بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در جشن تولد دو سالگی بازی پرندگان عصبانی
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.


این فصل، پرندگان عصبانی با یک شیوه باز می گردند:
- صدها خوک تنبل چاق و چله و پرندگان پودر شونده!
- اضافه شدن 15 مرحله جدید دلهره آور از خوک و فعالیت های ویران کننده
- یک داستان ترسناک از تخم مرغ طلائی ... از وحشت

*همچنین شما می توانید نسخه مخصوص رایانه این بازی زیبا را از اینجا دریافت كنید.

The survival of the Angry Birds is at stake. Dish out revenge on the green pigs who stole the Birds’ eggs. Use the unique destructive powers of the Angry Birds to lay waste to the pigs’ fortified castles. Angry Birds features hours of gameplay, challenging physics-based castle demolition, and lots of replay value. Each of the 735 levels requires logic, skill, and brute force to crush the enemy.

 


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:56 ] [ سید حامد جلالی ]

این بازی نسل جدیدی از بازی های سفینه ای و فضایی با خلاقیت بسیار جالب ساخته Colorbox است که هر عمل شما در این بازی طبق ضرب موزیک است! مراحل و دشمنان طبق ضربان موزیک ساخته می شوند، موزیک های ریتمیک و تکنو را احساس کنید و با دشمنانتان بجنگید . این بازی را می توانید در ادامه ی مطلب به صورت جداگانه برای هر یک از گوشی های آیفون و نوکیا سیمبیان ۳ دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:25 ] [ سید حامد جلالی ]

در بازی Doodle Truck : شما یک راننده کامیون پرکار هستید. هر روز، به سر کار می روید تا محموله های مهم را به مقصد های مختلف تحویل دهید. آیا شما این محموله ها را به درستی و سر وقت به مقصد می رسانید؟ این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد . این بازی مخصوص گوشی های iOS 3.0 و بالاتر می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل این بازی را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:24 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بسیار زیبا و فوق العاده Siegecraft که این بازی به صورت HD بوده و در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است . این بازی استراتژیکی از کیفیت بالایی برخوردار است و می توانید برای iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3or4 ), iPad, iPad 2 خود دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:10 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت